Powered by TalkShoe

Endued With Power I-Radio:The Preaching of Revivalist Steve O'Brien. Live Sunday nights 6PM EST on Talkshoe and also listen to recorded archived messages from past shows. Please read the blog entry "Why I Live and Preach the Way I Do" from June 2010 before listening to Steve preach to have a good understanding about the anointing and gifts God has placed in his life for your good. Please forgive the quality of the recordings as they are done over a cell phone and blue tooth mic. The quanity of the word is great.

Saturday, November 20, 2010

Danmark! Er du klar til Revival?

English to Danish translation
Danmark! Er du klar til Revival?
Her til morgen da jeg kiggede på statistikkerne fra bloggen jeg så, at det daglige folk fra Danmark kommer til webstedet. De har den tredje højeste antal på lande besøger. Så Herrens ord kom til mig for Danmark.
Danmark, Er du klar til vækkelse? Jeg ser sult Mit folk der eskalere til store højder, siger Herren. Jeg vil komme til dig meget snart du har fået al den opmærksomhed af himlen. Vi kommer ned til Dem med stor kraft og majestæt og bryde løs over hele dit Land som en brusende mægtig vind og indvarsle den største høst, du nogensinde har set, siger Herren. Genoplivelse udstrømning vil være som at aldrig har set i landet, og den holder, som aldrig vil blive set igen. Så skrige. Forbered jeres hjerter for min tid for ankomst nærmer sig, og du skal være klar for mig at komme og tage over. Kirkerne vil ikke være stor nok, så forbered dig på at gå ud i gaderne og fjorde for Min tilstedeværelse skal mætte hele landet i Danmark, siger Herren.
Så så jeg, at genoplivningen og tilstedeværelse af Hans herlighed ville sprede sig ud til hele Skandinavien og dele af Europa fra Danmark som centrum for det hele.
Der har været en lille bøn kerne af mennesker dunkende himlen i mange år, men fra sidst det har øget i det højeste og nåede himlen og greb himlens opmærksomhed. Kulden i folkets hjerte i landet vil smelte som voks med ild Gud og mange mange sjæle vil blive gemt, og det vil nå ud og op, selv i regeringen og befolkningen i centrale stillinger vil blive gemt og blive fortalere for genoplivelse. Ingen kan stoppe ham og han vil holde kommer og hvile på jorden, indtil de mennesker holder op at bede og hungrer. Jeg tror, at dette vil begynde i 2011 og vil forblive, så længe folk gør det muligt. Der behøver ikke at nogensinde en ende. Så Danmark kan du høre Herrens ord pressen i dag som aldrig før og aldrig stop, når han kommer, fordi han ikke "bare søger en visitation, men en beboelse. Må Guds herlighed hvile over dit land, indtil han vender tilbage.
Til slut ser jeg en vision af Herrens herlighed hvilende på Danmark og de omkringliggende regioner som en tidlig morgen tåge, tyk og tung.
Pastor Steve

No comments:

Post a Comment